ֆիզիկա 7

Ֆիզիկա

Գ.Մխիթարյանի խնդրագրքից էջ 33-39

Մարմնի խտությունը

Տարբերակ 1

I.Բետոնի խտությունը 2200կգ/մ3 է, նշանակում է, որ.

3 ծավալով բետոնը 2200կգ է:

II.

m=16000կգ    V=20մ3 p=m/v=16000/20=800կգ/մ3


p=?

III.

m=1,6կգ   V=0,002մ3   p=m/v=1,6/0,002=800կգ/մ3


p=?

Հաշվետվություններ, Աշխարհագրություն

1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Քանի որ, ես 7-րդ դասարանում եմ, աշխարհագրություն առարկան ինձ համար նոր առարկա էր: 7-րդ դասարանից առաջ, ես կարծում էի որ մենք աշխարհագրության դասին միայն քարտեզների և դրոշների հետ ենք աշխատելու, և քանի որ, իմ դուրը գալիս էր քարտեզների և դրոշների հետ աշխատել ես կարծում էի, որ այս առարկան իմ դուրը կգա: Երբ մենք սկսեցինք անցնել այս առարկան, պարզվեց որ մենք միայն քարտեզների հետ չենք աշխատելու: Հետո, ես հասկացա, եթե մենք միայն աշխատեինք քարտեզներով և դրոշներով, այս դասից ես շուտ կձանձրանայի: Բայց քանի որ, մենք միայն քարտեզների հետ չէինք աշխատում, այդ դասը ինձ ձանձրանալի չթվաց, ավելին ասեմ, այն դարձավ իմ նոր առարկաններից ամենասիրելիներից մեկը(նոր առարկանները՝քիմիա, ֆիզիկա, կենսաբանություն և այլն): Նաև, աշխարհագրությունը ինձ համար հեշտ և հասկանալի էր, որովհետև 7-րդ դասարանից առաջ, ես շատ լավ գիտեի քարտեզը և դրոշները: Իմ ամենաչսիրած դասը սա է՝Հասարակական աշխարհագրություն, իսկ ամենասիրելի դասերը հետևյալն են՝Բնակչության ռասայական, ազգային և կրոնական կազմը, Բնական ռեսուրս և բնական պայման, նաև արել ենք առանձին քարտեզով մի քանի աշխատանք՝Վառելիքային ռեսուրսներով հարուստ երկրները, Բնակչության ռասայական, ազգային և կրոնական կազմը:

Առաջարկություններ:

Մենք ընկերներով՝ ճամփորդություններում, ճամբարում և այլ տեղերում շատ ենք սիրում խաղալ դրոշապոլիս խաղը: Այս խաղը կապված է դրոշների հետ: Այդ դրոշներով կարելի է խաղալ 4 խաղ, խմբային և ամեն մեկը իր համար: Բայց քանի որ, ոչ մի ձևն էլ մեր դուրը չեկավ, մենք ուղղակի դրոշները դնում ենք իրար վրա, կլոր նստում և հերթով դրոշը քաշում, երկիրը ճիշտ անվանելու դեպքում խաղացողը վերցնում է այդ քարտը իրեն, եթե ճիշտ չի անվանում, շանսը մնում է մյուս խաղացողին: Այդպես այնքան, մինչև դրված դրոշները չավարտվեն, երբ ավարտվում է հաշվում ենք թե ով ինչքան քարտ ունի, ով ամենաշատը ունեցավ նա էլ հաղթում է: Ամեն դրոշի հետևը գրված է այդ երկրից երկու փաստ, բնակչությունը, տարածքը, մայրաքաղաքը, որ մայրցամաքի վրա է գտնվում, և քարտեզ, որի վրա ինչ-որ գույնով նշված է այդ երկիրը: Կուզենայի, որ աշխարհագրության դասերից մեկում խաղայինք այդ խաղը: