Без рубрики

Բնագիտակական ֆլեշմոբ

1.Գիտես, չէ՞, որ առողջ լինելու համար մարդը պիտի առողջ սնվի, մարզվի, քնի։Պատրաստի՛ր տեղեկատվական նյութ առողջ սննդակարգի, քնի կամ մարզումների մասին։Աշխատանքդ տեղադրի՛ր բլոգում և հղումն ուղարկի՛ր պատասխանի փոխարեն։

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

2. Ըստ ժամերի կազմի՛ր և ներկայացրո՛ւ քո օրվա ռեժիմը։

8:30-9:00.արթնանում եմ

9:00-9:30.լվացվել նախաճաշել

9:30-10:30.պատրաստվում եմ առաջին դասին

10:30-11:30.վերջացնումենք առաջին դասը

11:30-12:30.հանգստանում եմ

12:30-13:00.սկսվում է երկրորդ դասը

13:00:13:30.ճաշում եմ

13:30:15:00.դասերս եմ անում

15:00-17:00.քույրիկիս հետ ֆիլմեր եմ դիտում

17:00-18:00.նորից դաս եմ անում

18:00:-19:00.խաղում եմ եբոյրս հետ

19:00-19:30.ընթրում եմ

19:30-20:00.մարզվում եմ

20:00-22:00.պատրաստվում եմ քնելու

3․ Ընտանիքիդ անդամներից մեկի հետ տեսանյութի միջոցով ներկայացրո՛ւ առողջ ապրելակերպի ձեր ընտանիքի տարբերակը:

4. Ծանո՞թ ես սննդային բուրգին։ Կարո՞ղ ես մեկնաբանել այն և մայրիկի հետ կազմել մեկ օրվա ձեր ճաշացանկը։

Подпись отсутствует
Բուրգում ներկայացված են մթերքների հինգ խումբ:Բուրգի հիմքում հացահատկից պատրաստված մթերքներն են:Հաջորդը բանջարեղենն ու մրգերն են:Երրորդ խումբը մսամթերքի և կաթնամթերքի խումբն է:Այդ խումբը նաև սպիտակուց պարունակուղ մթերքների խումբ:Բուրգի գագաթը կազմում է քաղցրավենիքը,աղը,շաքար և ճարպ:Այս խմբի սնունդը պետք է հնարավորինս քիչ օգտագործել:
Ես նախաճաշում եմ ձվով կամ կաթնաշոռ և թթվասերոց
Ես ճաշում եմ բանջարեղենից տարբեր տեսակի մսերից և տարբեր տեսակի հացահատիկներից պատրաստված ապուրով կամ փլաֆ:
Ես ընթրում կամ խմորեղենով կամ բրդոուջներով,որոնց հետ օգտակործում եմ թեյ կամ կակաո:
Նաև օրվա ընթացքում ուտում եմ տարբեր մրգերչ և բանջարեղեներ:

5. Մայրիկին օգնի՛ր պատրաստել նախաճաշը և սեղանը։ Ընտանիքի մյուս անդամներին էլ խնդրի՛ր նկարահանել ձեզ։ Տեսանյութը տեղադրի՛ր բլոգումդ և հղումն ուղարկի՛ր պատասխանի փոխարեն։

Оставьте комментарий