Հայոց լեզու

Ուսումնական գարուն

Կարդա՛ ընտրածդ գիրքը, ներկայացրո՛ւ հիմնավորված կարծիքդ գրքի մասին՝ անդրադառնալով գաղափարին, կերպարներին։ 

Ես այս գարնանային արձակուրդներին կարդաձել եմ Ռոալդ Դալի <<Աշխարհի Չեմպիոն Դանին>>:Ես 3-րդ դասարանում կարդացել եմ Ռոալդ Դալի ուրիշ գիրք՝<<Չարլին և Շոկոլադե ֆաբրիկան>>:Չէմ կարող ասել,որ գրքերը իրար նման են,բայց գլխավոր հերոսները՝Չարլին և Դանին իրար շատ նման են:Նրանք երկուսն ել աղքատ ընտանիքից,բայց ոչ մի բանից չեն դժգոհում:

<<Աշխարհի Չեմպիոն Դանին>> գիրքը հայր ու որդիի մասին է (դա նրանց ամբողջ ընտանիքներ) ապրում վատ պայմաններում,բայց՝ուրախ:Հայրը մեխանիկ է:Դանին տաս տարեկանում իմանում է թե ինչ է որսագողությունը:Դանին հանճարեղ միտք է մտածում թե ինչպես բռնել փասիաններին (դա եր որսագողությունը):Նրանց մոտ ստացվում է,բայց գրեթե բոլոր փասիանները փախչում:Մնում են միայն վեցը:Նաև կան ուրիշ երկրորդ պլանի հերոսներ՝Սպենսեր,պարոն Հեյզլ,Սերժանտ և Դաննի մոտիկ ընկեր:Հասկանալի է,որ կան ուրիշ, նաև,հերոսն եր ել,բայց նրանք գրեթե չեն հիշվում գրքի մեջ:

Հայրիկ-Հայրիկը զվարճալի եր,արկածասեր,կյանքից ուրախ և պարտաճանաչ:

Դանին- Դանին կյանքից ուրախ երեխա եր:

Եթե ես, գնահատեմ այս գիրքը 0-10 ես կգնահատեի 7-10:Ասեմ ինչու,որովհետև գիրքը կոնկրետ ինչ,որ բանի է կպած ու այսպես ասած մի բանի մասին է:Ես կուզենաի,որ Դանիի կյանքի շարունակությունը լիներ:Նաև մեկ-մեկ այդ գիրքը հետաքրքիր չի:Բայց մի մտածեք,որ այս գիրգը վատն է,ընդհակառակը ես բոլորին խորհուրդ կտայի այն կարդալ:

Оставьте комментарий